fredag 14 december 2012

Lucia 2012

Luciadagen 2012, dagen då jag och A har varit tillsammans i 13 år. Det är ganska länge det. Tyvärr så firade A på havet med sin arbetskompis ;) och jag firade tillsammans med Pia och Matilda (väldigt roligt det också). Det blir så ibland med konstiga arbetsturer och båtar som skall transporteras men jag har sagt till A att Centrals jullunch (DOM HAR LUTFISK!!!) så är jag lite intresserad av, så vem vet kanske jag blir bjuden dit. 


Mitt ljus!







Här tittar Rimma på glittret jag hade i håret. Hon ville absolut INTE ha något. Så det var tur att jag inte satsade på någon luciakrona el dyl. i år ännu. Ett ljus från Halpa-Halli duger bra det!


Där e Lucia!


Så här koncentrerad är man då man ser på Buu-klubbens julkalender, Jätteglada Jenny och Gyllene Knorren. 

Inga kommentarer: